Post by fiphodappdisra on Mar 6, 2022 3:28:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman The Flash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman The Flash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt goud ▞▞▞
▞▞▞ Stickman The Flash 2022 version ▞▞▞
Deze game is cool, de actie van de stickmen is verlicht! En de graphics zijn best cool, maar ik vroeg me af of je meer evenementen aan het spel kunt toevoegen
Rally goed geloof me
Geweldig, maar is er maar één kaart en zijn er een klein beetje bazen zoals ik plas in mijn broek zoals jij, maar ja?
Deze game verdient deze sterren!!! hoewel het daarna een beetje repetitief wordt
Het is goed, maar de bazen zijn echt moeilijk
Geweldig spel goede FPS maar wordt na verloop van tijd saai.
Ik hou van het spel, maar zou je kunnen toevoegen. Skill's pls, dan zal ik het mijn beste commentaar geven
Ik heb zelfs geen vijandige game gezien
Cool en magisch 😎
Dit spel is geweldig. Het is beter dan verwacht. Ik heb echter één suggestie. Zou je een modus kunnen maken waarin spelers met elkaar kunnen samenwerken om te overleven? Het zal geweldig zijn. Maar het is slechts een suggestie. cool als je die modus echt toevoegt. Hoe dan ook, een goed spel en zou het zeker aanbevelen.
Ik vind het geweldig hoe het teleporteert wanneer ze mensen dragen en doden, het is geweldig!
ik gaf het 3 sterren omdat ik op het zwaard en de mantel klik NIET ZELFS WERKEND pls repareer deze bug pls
Valt nog mee is nog leuk we en nee ben geen van zoon domme robots ofzo a oneer op brakaboy jaydan yt merci 😉
Maak multiplayer, maar het is zo cool, geen vertragingen, geen toevoegingen, ik zal 5 sterren doen
Slechtste spel ooit
Echt geweldig spel. Ik hou van games die eenvoudig zijn, geweldige graphics hebben, de besturing niet te ingewikkeld is en toch een uitdaging vormt. Ik vind het geweldig 10/10
Racing Limits מירוצים aaq
Dit is goed, maar dit is erg goed
Wauw
Dit spel ZUIGT! Waarom valt je pantser eraf als JIJ de mensen krijgt waar je tegen vecht, het slaat nergens op.
Wow, de ontwikkelaars hebben er alles aan gedaan. Je zou normaal gesproken denken dat het een gewoon stickman-spel zou zijn, maar nee, het is veel beter dan ik dacht. Enorm bedankt aan de ontwikkelaar voor het maken van dit geweldige spel en ik hoop dat dit niet veel gevraagd is, maar kunnen jullie alsjeblieft een realistische versie van dit spel maken. En als jullie dat niet kunnen, is het prima
Een heel dom spel
Het is een cool spel, maar waarom het twee sterren geven is omdat ik het niet leuk vind Maar ik verzeker jullie 90% dat je er meer van zult genieten dan ik
Ayyan🤣😉😎😍🐯🐅🐅🐎🦄🐂🐂🐺🍆🍒🍓🍍🍌🍐🥔🌽🌽🍅🏕🏖🏜🗻🌋🏕🏜🏝🏛🎐🎏🎋🎀🎎🎈🎉🎎🎋🎎📣🔉📢📯📣🎧🎧🎷 🔈🔈🎵📢📣🔊🔉🚹♿🚰🚮🏧🚹🛅🛅🛃🚳🚭🚯🚱🛐🔝🔜♉♈❓🇲🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵 🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇳🇺🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇸🇽🇸🇾🇸🇴🇸🇱🇸🇻🇸🇳🇸🇷🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇭🇵🇰🇵 🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇼🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🏴🏴🏴🏴
Ik kan zeggen dat het een geweldige game is, maar het is echter zo moeilijk om edelstenen te malen en de bazen te doen, maar het is nogal oneerlijk voor de speler omdat er zoveel dingen tegelijk gebeuren, maar eh, oké, het is een goed spel, maar installeer het alleen als je vaardigheden hebt en vooraf ingestelde tijden
Deze game is echt goed, ik ben er verslaafd aan, maar ik heb deze vier sterren gegeven omdat je moet betalen voor de extra kleuren ik hou van groen, maar ik zou de kleur af en toe willen veranderen het zou beter zijn geweest als we de kleuren konden ontgrendelen
Geweldige game Ik hou er zo veel van, het is geweldig maak meer van dit soort games of beter nog, maak games zoals deze, maar maak ze moeilijker, maar dit is nog steeds geweldig, heel erg bedankt 😊 geweldige game-updates die je zou moeten toevoegen: een loop- en drukknop en ook plz voeg een pistool toe zoals een pistool of iets naar keuze thxx
Geweldige game, maar niet de beste, het is een must om te proberen, er is nog steeds meer inhoud nodig
Spel is erg goed, maar soms kan ik me niet bewegen en zou het alle kleuren voor je personage vrij moeten hebben
Stickman The Flash Hành động xbtz
Ik ben net begonnen met spelen en ik ben al 24 keer doodgegaan.. Het spel is te moeilijk voor mensen die net beginnen, ik raad het niet aan
Ik vind deze game leuk, maar ontwikkelaar, voeg alsjeblieft extra levens toe
Het is de beste game, maar de mini-bazen zijn gewoon te op
van dit spel
Dit is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld
Echt een goed spel, maar het is echt moeilijk.
Leuk om te spelen, maar je moet zeker een modus toevoegen waar oneindig veel mensen zijn OF een modus waarin je in dingen spawnt OF een online modus waarin je tegen een vriend speelt of met een vriend vecht in een online modus.
Dit spel is te moeilijk gemaakt! En het zou een stuk makkelijker zijn als je niet zoveel mini-bazen tegelijk spawnt!
Het zou beter zijn als het multe was en de besturing is moeilijk, maar dat is hoe ik 7t leuk vind
Een beetje frustrerend en moeilijk te controleren, maar goed spel
Ik geef toe dat dit de beste game ooit is en er zijn geen advertenties en bugs. Het is ook uitdagend en de baas valt aan ≧∇≦ ik wil een offline deel 2
Ik vind het leuk, begrijp me niet verkeerd, maar mensen moeten nodig zijn en ik benadruk de NOODZAAK